Pengunjung setia

Monday, April 25, 2011

Sabar untuk saya...

Entry ni...tak begitu menarik sebenarnya...tapi saya nak luahkan rasa hati ni... bosannye hari ni... tension pun ade?... kenapa ya? mungkin sebab hari ni hari Isnin? tapi kenapa ye nak salahkan hari Isnin, sian dia...mungkin juga kan... tapi yang sebenarnya... tersangatlah bosan dan tension sebab kerja dah bertambah dan terasa pulak bebanannya... ni gara-gara RMK kah atau ada faktor lain... biarlah rahsia... tambahan pulak sistem pun KO dari minggu lepas.... adoi poning da.... apa-apa pun saya perlu sabar dan harus sentiasa sabar dan tekun lagi... kalau tak sapa nak buat kerja saya nikan... minggu ni pun bakal buat saya balik lewat... siannya anak ibu.... Mesti Adam sedih tunggu ibu lambat balik... Adam nak bak bak lah ibu... lepas ambil anak-anak, Abang long ngan abang Ngah nak pergi menggaji selepas solat maghrib... nasib baiklah anak-anak duduk ngan mak... taklah risau sangat.
Oklah... nak sambung buat kerja ni.... nanti terlepas date line pulakkan...  tapi sebelum tu... pesanan ringkas yang dipetik dari kata-kata teman saya untuk kita renungan bersama-sama....

"Kepada kita yang sedang diuji... yang telah diuji dan yang belum diuji... sedarilah bahawa kita tidak hidup hanya dalam batasan hari ini saja... maka akan celaru fikiran kita... akan kacau semua urusan... dan akan semakin menggunung kesedihan... maka jadikan ia sesuatu yang baik dan aman... kerana yang pasti kita akan pergi buat selama-lamanya"

No comments:

Post a Comment