Pengunjung setia

Thursday, April 4, 2013

Salam perkenalan dari Nur Alya Marissa...


Assalammualaikum semua...

Bertemu kembali... apakhabar semua? lama juga saya menyepikan diri. Ya lah sampaikan anak bongsu saya ni dah berumur 9 bulan... Entry kali ni rasanya belum terlambat nak saya perkenalkan satu-satunya puteri saya... Alhamdulillah akhirnya penantian saya ... permintaan saya dimakbulkan oleh Yang Maha Esa... Puteri saya ni diberi nama Nur Alya Marissa... emmm cam ner sedap tak nama tu.... Doa saya semoga Marrisa akan menjadi anak yang sollehah, sentiasa taat pada perintah Allah, mengikuti sunnah Rasullullah, dirahmati serta sentiasa beroleh kejayaan... Amin....

Nur Alya Marrisa hari pertama dilahirkan...
Nur Alya Marissa sebulan

Nur Alya Marissa dua bulan
Nur Alya Marissa tiga bulan
Nur Alya Marissa empat bulan. 14.10.2013 Alya dah mula meniarap.
Nur Alya Marissa lima bulan
Nur Alya Marissa enam bulan
Nur Alya Marissa tujuh bulan
Nur Alya Marissa lapan bulan
Nur Alya Marissa sembilan bulan. Bersama Abag Long, Abg Ngah & Abg Chik
Nur Alya Marissa hari ini... Jom makan... Yum..yum...yummm

Insyaallah... jika ade kelapangan kita bersua lagi...
p/s: Buat Abang Chik... dah ade adik pun tapi tetap manja mengalahkan adiknya... Ibu sayang kalian semua...muahhhhhhh......

No comments:

Post a Comment